torsdag 15. august 2013

Øyebryn

Da har jeg fått testet den brune eyelineren jeg kjøpte i går! Jeg er en perfeksjonist når det kommer til øyebrynene mine, jeg kan sitte flere timer bare for å få dem akkurat slik jeg vil. Men, nå har jeg jo tegnet på bryn i flere år, så er blitt ganske flink til det- jeg nappet bort øyenbrynene mine helt vekk i rundt to år-. Nå , det ett og et halvt året som har vært nå har jeg latt de gro ut igjen , og jeg napper de fremdeles nesten hver dag for å få de i den fasongen jeg ønsker. Og det har seg slik, at siden jeg er naturlig blond; har jeg utrolig lyse naturlige bryn...og jeg har prøvd å farge dem, men da ser jeg jo ikke ut! Derfor tegner jeg rundt de med eyeliner for å forme de og farge de. Jeg liker hvordan det ser ut best.
Anyways, her ser dere hvordan jeg er før og etter jeg tegner de på, og jeg må få poengtere at øyebrynene er avsluttingen på sminke seansen jeg har hver morgen. Det er kronen på verket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar