tirsdag 6. august 2013

Gøteborg neste!

Kjærestepusen og jeg tar turen til Gøteborg i morgen. "Lang weekend", sett bort ifra at vi egentlig ikke skal være der hele helgen -stikker hjemover lørdag. Har nettopp pakket ut fra road trippen vår, og nå skal det pakkes ned igjen...okei, skal ikke lyve, har bare vasket klærne, kofferten har sittet på gulvet mitt siden fredag.
Jeg gleder meg så, vi har snakket en del om å dra dit lenge nå, siden vi unner oss Oslo weekender en gang i blandt, kan vi like så godt dra dit istedet. Det er jo faktisk billigere også. Det er utrolig at den dyreste ferie typen er å reise rundt i vårt eget land.  Det er så kos å reise sammen og utforske verden. 



















Det er ganske langt, men siden jeg aldri har reist den strekningen før vil det være så utrolig masse spennende å se, sant. Og lange turer er jeg blitt ganske vant med også. 
Håper å få tatt masse bilder.

2 kommentarer: