søndag 4. august 2013

Atter en gang...

Da er jeg jammen meg tilbake på blogg fronten. Dog jeg har blogget mye personlig på Tumblr'n min (klikk her) føler jeg for å ha noe større hvor jeg kan poste historier, fotografier og enkelte ting som skjer i hverdagen min, og litt tull i ny og ned.
Jeg gjør dette for moro, og derfor kan det hende jeg ikke poster innlegg hele tiden - Jeg vil ikke det skal bli en plikt, det vil drepe gleden.

Det vil nok ikke bli veldig spennende, og det vil heller ikke være så mye viktig jeg skriver om. Dette er for å ha de gode stundene dokumentert, kan være gøy å titte på senere, som et digitalt Photoalbum/ samt dagbok.
Og det vil alltid være moro å få tilbakemeldinger på bildene og innleggene!

og ja, et føste-blogginnlegg er ikke ferdig før man putter inn ett bilde av trynet sitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar