mandag 5. august 2013

Roadtrip med min Kjekke Mann (Del 1)

Fredag 26 Juli kom min kjære og hentet meg. Endelig var det vår ferie som sto på tur, og jeg hadde gledet meg i flere uker (og måneder). Jeg har alltid hatt lyst til å utforske mer av det vakre landet jeg har vært så heldig å bli født i, og selvom jeg har vært noen av plassene vi besøkte nå, da jeg var mindre, husker jeg lite av det uansett.
Vi startet turen i Oslo, vår ikke så veldig vakre hovedstad (no offence men jeg synes det er veldig skittent der i forhold til mange andre byer her i Norge), vi sov to netter på selveste Radisson Blu Plaza, utrolig flott hotel rom!
 Det var speil på begge veggene der, litt forvirrende når man ikke er vandt med det, haha. 
utsikten var fantastisk.
 Noe som var litt morsomt er at Barcelona lå der den helgen også! Jeg er ingen stor fotball fan, men det som gjorde dette gøy er at jeg kunne skryte av det til lillebroren min som er sykt fotball interessert. Vi gikk forbi dem når vi gikk fra frokosten, og da vi skulle sjekke ut, og jeg ble stående nede i lobbyen fordi min kjekke man måtte opp og hente det ene nøkkelkortet vi hadde glemt, gikk dem forbi meg og alle smilte og sa hei. SUCK ON THAT BROTHER! :]































 Alle hoteller burde vært påbudt å ha store badekar på ALLE rom.
Vi brukte dagene i Oslo til å slappe av, sette oss en plass ute, nyte sola og se på alle de rare folka. (Vi er blitt proffe på)
På søndagen satte vi nesen mot Kristiansand, men først en tur innom Sverige, for ingen tur er komplett uten alt for mye godiss. 
Kristiansand var en utrolig koslig by, stor gågate, med gamle hus, og det så ut til at byen ble ordnet skikkelig. Første kvelden gjorde vi ikke stort, det var tross alt søndag kveld og vi hadde sittet i en bil i mange timer. Vi gikk oss en tur i gågaten, som lå rett ved hotellet, og fant oss en Asiatisk restaurant (mange mange takk til den geniale Windows smartphonen til min kjære) hvor vi spiste fantastisk herlig mat. Asiatisk er blitt min favoritt.
    På vei tilbake fra restauranten, synes det var en utrolig flott kirke!
På mandagen dro vi selvfølgelig til Dyreparken, men det vil jeg skrive mer om i Del 2, og det blir masse bilder!

Hva har du gjort i sommer?



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar