onsdag 14. august 2013

Shopping!

Formidagen i dag tilbrakte jeg på CC Gjøvik, sammen med mamma og mormor og den yngste lillebroren min. Jeg skulle egentlig bare kjøpe meg to ting, men kom hjem med fem. Det er vel veldig typisk egentlig. Det jeg skulle ha var; pysj bukse -som mamma begynte å le av meg da jeg sa jeg skulle kjøpe den på herreavdelingen på HM- og en eyeliner. Men i tilleg til disse ble det et fancy CupCake stativ(pga salg), en eyeliner til og en hårspray(også pga salg)... jeg er svak for salg...og billige greier generelt.




























Solid Black og Chocolate (19,90 per. stykk H&M)
Skulle egentlig bare ha den sorte, men jeg kjøpte den brune også siden jeg vil starte å farge brynene mine i den fargen isteden.




























40 ,- på nille!



























































Og noe som ikke helt har med denne shoppingturen å gjøre: Jeg har måtte begynt å markere sakene mine som står i kjøleskapet.. hvis ikke blir de på et mystisk vis borte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar