tirsdag 13. august 2013

Jeg er så lei av regn

Dagene går, og for de fleste begynner skolen alt neste uke. Men ikke for meg. Jeg kom ikke inn på det jeg ønsket -kom ikke inn på noe egentlig-, men jeg ser ikke på det som noe negativt lengre. Fordi det er ikke enden på verden og jeg vil ikke ende opp uten noen verdens ting bare fordi jeg ikke kom inn på HIST eller NTNU. Det finner mange andre muligheter også; Nettstudier. Da trenger jeg bare penger nok, og det er blitt det minste problemet nå. Jeg vil jo gjerne få flyttet til Trondheim, og det så fort som mulig, få startet opp der med tiltak fra nav, slik jeg har hatt det siden jul. Men ikke sant, man trenger jo også en plass å bo, noe jeg har funnet ut er nesten helt umulig for tiden pga alle studentene som desperat leter etter en hybel eller leilighet før semestret starter. Denne stormen er forhåpentligvis over om et par uker, så da kan jeg trygt se etter leilighet igjen uten å bli dratt nederst på lista siden jeg ikke er student. LET'S HOPE.
Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til å få flyttet hjemmefra, og i tillegg komme mye nærmere kjæresten min så vi kan være mer sammen. Det vil bli så fint, alt.

Bilder fra det siste døgnet.



























Jeg er så lei av regn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar