mandag 5. august 2013

Roadtrip med min Kjekke Mann (Del 2)

Mandag 29 tok vi turen til Kristiansand dyrepark. Fordi det har seg slik at man faktisk aldri blir lei av dyreparker; man kan ikke vokse fra det. Vi storkoste oss, så på masse morsomme og rare dyr, spiste is og gikk til det svei under beina våre. Tok masse bilder gjorde jeg også. MASSE, rund hundre..derfor er det en god del jeg ikke tar med her.















































































Reptilene er de jeg synes er tøffest. Bare se så badass de er da!






























































Den tassen her hadde ekstra lyst til å bli tatt bilde av, danset oppå glasset når den så kameraet mitt. Supermodellen.





























































































Inne i "Apeskogen" gikk det Ringhalede Lemurer løst, og de var ikke veldig menneskeskye! Vi fikk også beskjed om å holde på verdi saker, og solbriller, for disse her var noen små tyver. 





























































































Han her satt sånn kjempe lenge, så ut som han mediterte. kjempe søt ^-^





























































































Utrolig mange flotte dyr. Blir nok mange turer til den parken i løpet av livet mitt tenker jeg. 
Er til å anbefale på det sterkeste!

1 kommentar:

  1. Fantastisk! Har kjempe lyst til å besøke dyreparken selv. En dag, en dag.

    SvarSlett