mandag 12. august 2013

Roadtrip med min Kjekke Mann (Del 3)

Dagen etter en herlig tur til Kristiansand dyrepark, var det på tide å dra videre. Nå gikk turen til Stavanger. En by jeg bare så vidt har vært innom, for lenge siden, da jeg skulle ta båt til New Castle, England.
Dette er en utrolig flott by, gamle hus, som sto tett i tett, skrå var de også. Brostens belagt veg, trenger jeg si mer? Byen var tvers gjennom koslig.
På vegen til Stavanger, kjørte vi også innom Mandal, en utrolig koslig liten by nede ved kysten.






















Og selvfølgelig måtte vi kjøre ned til Norges sydligste punkt; Lindesnes fyr. Det er dette som er så fint med slik type ferie, vi kan kjøre akkurat dit vi vil, og se så mye vi vil.





















Den dagen vi kom frem til Stavanger, var vi slitne, så det vi gjorde var bare å få oss noe mat, titte litt før vi gikk opp igjen til hotellet for å slappe av med Family guy (ofc). Neste dag var vi oppe tidlig, sånn at vi skulle få hele dagen. Det hadde regnet på morningen, med heldigvis ble det bedre utover dagen.

Jeg liker så godt sånne markeder, dog det er bare jalla, er det allikevel sjarmerende og alltid god stemning.






























Dette er da det nest siste innlegget om vår fantastiske bilferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar